Google+ πιλατες ασκησεις
 

Πιλάτες ασκήσεις

Pilates Ασκήσεις

Οι ασκήσεις της μεθόδου στοχεύουν στην σταθεροποίηση και στη σωστή στήριξη του κορμού και της σπονδυλικής στήλης. Αυτό είναι και το πιο σημαντικό για την υγεία όλου του οργανισμού. Επιπλέον, η διαφορά του Πιλατες με τις άλλες μεθόδου είναι και η σημασία που δίνεται στις σωστές και σταθερές αναπνοές. Οι σύγχρονοι άνθρωποι λόγω άγχους αναπνέουν επιφανειακά και πολλές φορές ασυναίσθητα. Με τις ασκήσεις πιλατες βελτιώνεται η αναπνοή και κατά συνέπεια και το κυκλοφοριακό.

Επιπλέον, οι ασκήσεις γίνονται έχοντας κατά νού τις βασικές αρχές της μεθόδου, όπως, η σταθεροποίηση του κορμού, ο έλεγχος και η ακρίβεια των κινήσεων, η συγκέντρωση, η ροή της κίνησης και φυσικά η σωστή αναπνοή. Άλλος ένας λόγος που κάνει ‘’μαγικές’’ τις ασκήσεις πιλατες είναι η μεγάλη σημασία που δίνεται στην ενδυνάμωση των μυών της κοιλιακής χώρας, της λεκάνης και της οσφυϊκής περιοχής. Έτσι, είναι πιο δύσκολο να ταλαιπωρηθεί ή ακόμα και να τραυματιστεί η σπονδυλική στήλη. Θα μπορούσε να πει κανείς, λοιπόν, ότι με το πιλατες ο ασκούμενος μαθαίνει να ελέγχει το σώμα του και μέσω των επαναλήψεων των ασκήσεων να συνειδητοποιεί και να διορθώνει την κίνηση του.

Και όπως αναφέρει ο Joseph Pilates: «Καλή φυσική κατάσταση είναι η απόκτηση και η διατήρηση ενός ομοιόμορφα ανεπτυγμένου σώματος με ένα υγιές μυαλό, πλήρως ικανό να εκτελέσει φυσικά, εύκολα και ικανοποιητικά τα πολλά και ποικίλα καθημερινά καθήκοντα με ζωντάνια και ευχαρίστηση. Μια υγιής σπονδυλική στήλη είναι το κλειδί για μια καλή φυσική κατάσταση, χαρίζοντας στον άνθρωπο δύναμη, σταθερότητα, ελαστικότητα και νεανικότητα».

 

.

 
 
Φόρτωση ...